Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

3 ΙΟΥΝΙΟΥ-ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

 Η 3η Ιουνίου έχει οριστεί από τον ΟΗΕ ως παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου. Η απόφαση αυτή ελήφθη κατόπιν μιας διεθνούς εκστρατείας από τους λάτρεις του ποδηλάτου. Το ποδήλατο θεωρείται ως μέσο φιλικό προς το περιβάλλον αλλά και προς τους ανθρώπους αφού τους προσφέρει έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Έτσι, λοιπόν, και εμείς αποφασίσαμε να φτιάξουμε και να σας παρουσιάσουμε τα δικά μας ποδήλατα.




ΣΩΤΗΡΗΣ: Με το ποδήλατό μου μπορώ να πάω περίπου με 100 χιλιόμετρα την ώρα και πηγαίνω όπου να 'ναι, αλλά στην περιοχή μου.


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ: Το ποδήλατό μου είναι ροζ και παίζω στην αυλή.


ΣΠΥΡΟΣ: Με το ποδήλατό μου πάω στην πλατεία για να παίξω.


ΓΙΩΡΓΟΣ: Το ποδήλατό μου το κάνω άλλο χρώμα, επειδή δεν μπορούμε να το έχουμε όλο άσπρο και φουσκώνουν οι ρόδες του με αέρα, πρώτα η μία και μετά η άλλη.


ΕΦΡΑΙΜ-ΗΡΑΚΛΗΣ: Το ποδήλατό μου με πάει στην πλατεία. Μου αρέσει να κάνω ποδήλατο.


ΑΓΑΠΗ: Με το ποδήλατό μου πάω πολύ μακρινή βόλτα και πάω όπου θέλω.
 

ΑΝΤΩΝΗΣ: Το ποδήλατό μου είναι αεροδυναμικό. Αυτό σημαίνει πως όλος ο αέρας πηγαίνει προς το μπροστινό λάστιχο και τον προσφέρει προς τα πίσω, για να έχει πολλή φόρα και για να μπορούμε να φρενάρουμε μετά.
  

 ΒΑΣΙΛΙΚΗ:Με το ποδήλατό μου πηγαίνω βόλτα στην πλατεία με τη μαμά μου, τον μπαμπά μου και τον Χρήστο γύρω από το σιντριβάνι.
 

ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ:Δεν κάνω τώρα τίποτα με το ποδήλατό μου, απλώς συνεχώς πέφτω κάτω και το έχω τώρα στη γιαγιά μου.
 

ΝΙΚΟΣ:Με τη μαμά μου, τον μπαμπά μου και τον φίλο μου τον Νικόλα, τον Μάρκο και τον Ηρακλή παίζουμε εκεί που κάνουν ποδήλατο.
 

Γιώργος Π.:Σας πληροφορώ ότι το περσινό ποδηλατάκι μου, το μπλε, έτρεχε με τουλάχιστον 10 μίλια την ώρα. Τώρα όμως δεν θυμάμαι που το έχω βάλει το ποδήλατό μου.
 

ΕΥΘΥΜΗΣ: Με το ποδήλατο πάω βόλτα με τους φίλους μου και με τον Καραμολέγκο.
 

ΑΧΙΛΛΕΑΣ: Κάνω βόλτα με το ποδήλατό μου κάτω από την πλατεία και περνάω και από το σχολείο μου.

 

ΕΛΠΙΔΑ: Στην Κερατέα κάνω ποδήλατο με τα αδέρφια μου στον χωματόδρομο.

Στη συνέχεια πήραμε 2 κυκλάκια και λεπτές λωρίδες χαρτιού, τις συνθέσαμε και σχηματίσαμε τα ποδήλατά μας!






 






Σας παρουσιάζουμε και τα κανονικά μας ποδήλατα. Απ' ότι βλέπετε φοράμε οι περισσότεροι κράνος!!! Καμαρώστε μας!!!













 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο ΘΕΟΣ ΔΙΟΝΥΣΟΣ

http://clipart-library.com/clipart/dT48yqyTe.htm